Reklamasjon på varer og tjenester levert av oss.

Har du noe å klage på?

Her kan du sende inn reklamasjon. Vi vil sende ut montører for å undersøke problemene, og forsøke å avklare årsaken, og om nødvendig utbedre forholdet. For ordens skyld tar vi forbehold om at dersom undersøkelsene viser at årsaken til problemene ikke skyldes feil ved vårt arbeid, så vil kostnadene med dette bli fakturert som serviceoppdrag.

Ting vi anbefaler å gjøre før du kontakter oss

  • Kontakt kundestøtte på vare eller produkt om mulig
  • Brukerveiledning som fulgte med
Ringjord

Reklamasjonsskjema

nb_NONorwegian

Vakttelefonen er tilgjengelig utenfor ordinær åpningstid frem klokken 24:00, 7 dager i uken. Ved evt. utrykning tilkommer ekstra kostnader og gebyrer.

Ringjord - et trygt valg.

Post og besøksadresse:
Eidvegen 696, 9105 Kvaløya

Ringjord